2013. november 3., vasárnap

Valahogyan csak megérkezünk

Üdvözlet Mindenkinek!

Végre eljött az a nap is, az indulás napja, amit már augusztus óta mindenki izgatottan várt.

Délután háromkor gyülekeztünk a Liszt Ferenc reptéren. Miután mindenki megérkezett elkezdhettük a check-in-t. Elég hosszadalmasra sikerült, ami nem volt baj, mert addig mindenki elbúcsúzhatott a családjától. Ezután a belső terminálban várakoztunk, amíg be nem szállhattunk a gépbe.



Sokuknak ez volt az első repülése, köztük nekem is. Én nagyon féltem és izgultam, de mire leszálltunk, már azt kérdeztem "megyünk még egy kört?".

Miután összeszedtük a csomagjainkat indultunk a Leeuwarden-be tartó vonathoz. Közben azért belefért egy kis fotózkodás is.




A vonatút három órás volt, ami kicsit meglepett, mert intercity-nek hívták. A hosszadalmas utazást ellensúlyozta, hogy a jármű tiszta, halk, kényelmes és kultúrált volt.



 
 
A leszállás után elindultunk a szállásra. A bejutással voltak bajok, aminek nem igazán örültünk, mert nem akartunk a hidegben várakozni. Szerencsénkre egy csapat fiatal bentlakó a segítségünkre sietett és beengedett amíg megkaptuk a kulcsainkat.




A nap végén mindenki fáradtan, de új élményekkel gazdagodva ment aludni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.