2013. november 18., hétfő

Emmaplein Utca 2.

A vekkeremet reggel 6:20-ra állítottam, hogy véletlenül se késsek el a gyakorlati helyemről. Eddig szerencsére nem is történt ilyen baleset.

A rendelő, ahol hétfőtől csütörtökig gyakorlatozom, alig 10 perc sétára található a kloitól. Igen szerencsésnek mondhatom magam e miatt.


Az öltözőben kényelmesen össze készüldőtem, ki tettem a kis rizses húsomat a hűtőbe, majd utána lementem az  Reinahoz, az asszisztenshez.

Napunk a megadott menetrend szerint zajlik. Legelső feladatomként kipakolok a sterilizáló gépből a megfelelő szekrényekbe. Tükrök, csipeszek, szondák, fogók helyre rakását követően lematricázom a gombos felületeket, mikroszkópot ezzel is megkönnyebbítve a fertőtlenítést.



Előkészülök az adott beavatkozáshoz. Első páciensek csak kontrollra jöttek. Ami engem a mai napig meglep, hogy a Hollandok családostul jönnek el hozzánk.

A beavatkozások után elpakolok, fertőtlenítek, veszélyes hulladékot szemetesbe dobom. Eszközöket sterilbe helyezem. Sajnos sok pácienssel nem tudok kommunikálni az angol tudás hiánya miatt, de előfordult ma is, hogy az orvosom Eugenio oda vissza fordított. Ennek nagyon örültem. :)

A napomban 3 szönetem van  10:15-10:30  / 12:00-13:00 / 14:45-15:00, de ez sokszor eltolódik a hosszadalmasabb kezelések miatt.

A mai napom legfontosabb részének mondható az exhaustor használata, orvos segítése fogkő leszedésnél.

Gyorsan telik az idő a rendelőben a sok munka mellett.
El se akarom hinni, hogy alig 2 hét van hátra. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.