2013. november 13., szerda

Leeuwardeni fogászkodás

Ma volt a harmadik munkanapunk, nekem Leewardenben van a gyakorlati helyem, így alig kell utaznom. Reggelente 8-ra kell menni és 5-ig dolgozunk, déltől egyig egy egész óra ebédszünet van, amit mindenki az erre kialakított helységben tölt. 



Az első nap leginkább a rendelő felfedezésével telt, mi hol van, mik a szokások. Minden reggel kiragasztják az aznapi betegek listáját az időpontjukkal és a szükséges kezelésekkel, így mindig tudhatjuk, milyen kezelésre kell előkészülni. Minden kezeléshez előre elkészített tálcákat használnak, ami nagyon praktikus, mivel nem kell keresgélni az eszközöket, csak a megfelelő tálcát kell elővenni a szekrényből, amin minden rajta van, amire csak szükség lehet.

Belépve egy nagyon harmonikus váró fogadja a pácienseket, így nyugodt környezetben telhet a várakozás.


A gyerekeknek külön kis sarok van berendezve, hogy minél jobb hangulatban teljen az egész kezelés számukra. A kezelések után pedig minden gyerek választhat magának egy kis ajándékot a meglepetés dobozból. Labdát, karkötőt, gyűrűt, matricát, amit csak szeretne. :) 


Minden nagyon modern és jól szervezetten működik. Ilyen környezetben hamar el fog telni ez a három hét gyakorlat, amit itt töltünk. :)

Ma este, mikor hazafelé tartottam a gyakorlatról, és leszálltam a buszról, fiatalok vörös rózsát osztottak, amiből én is kaptam, így abszolút jól fejeződött be a mai nap :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.